پرش به محتوا

تحلیل اتریوم سه‌شنبه 7 فروردین 1403

تحلیل اتریوم سه‌شنبه 7 فروردین 1403

تحلیل قیمت اتریوم

در حالی که طی هفته های اخیر در بازار رمز ارز شرایطی از جمله تایید ETF بیت کوین ، ارتقا شبکه اتریوم و نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین موجب شد که تقاضا برای این بازار با افزایش رو به رو شود. هفته گذشته پس از انتشار پروجکشن اقتصادی توسط کمیته بازار آزاد فدرال رزرو به نظر می‌رسید که دیدگاه های اعضا این کمیته در جهت کاهش سیاست های انقباضی می‌باشد و این موضوع موجب افزایش ریسک پذیری در بازارهای مالی شد و تداوم افزایش تقاضا در بازار رمز ارز را به همراه داشت.
از دیدگاه تکنیکالی در نمودار اتریوم قیمت در میان مدت طی روند صعودی پس از اصلاح تا حمایت 3000 دلاری مجدد به موج صعودی بازگشته است. در حال حاضر تشکیل الگوی 123 بر احتمال صعود بیشتر قیمت افزوده است و در صورت صعود محدوده مقاومتی 4000 دلاری پیش روی قیمت خواهد بود.
این هفته روز پنجشنبه شاخص GDP فصلی آمریکا منتشر می‌شود و در صورت کاهش در این شاخص می‌تواند موجب افزایش تقاضا برای این رمزارز گردد. همچنین در روز جمعه سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو می‌تواند در میزان تقاضا برای این کریپتوکارنسی تاثیر گذار باشد.

تحلیل اتریوم سه‌شنبه 7 فروردین 1403تحلیل اتریوم سه‌شنبه 7 فروردین 1403

 

مقاومت های پیش رو :

مقاومت اول : 4000

مقاومت دوم : 5000

حمایت های پیش رو :

حمایت اول : 3000

حمایت دوم : 2700

 

نرخ بهره آمریکا در تاریخ 27/02/2024

دلار آمریکا : 5.50%

دات پلات اعلامی فدرال رزرو در نشست 20 مارس 2024

دات پلات اعلامی فدرال رزرو در نشست 20 مارس 2024

 

توجه : مطالب فوق اعم از هرگونه توصیه در انجام معامله می باشد و جهت آموزش ایجاد شده است. همچنین توجه داشته باشید که معامله ریسک دارد و ممکن است موجب از دست رفتن سرمایه گردد و لازم به ذکر است تصمیم گیری در هر معامله به عهده خود فرد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور