پرش به محتوا

قوانین و مقررات

سایت پرشین چارت صرفا در زمینه آموزش و ارائه اطلاعات مفید به کاربران فعالیت داشته.

استفاده از مطالب وب‌سایت با ذکر منبع بلامانع است.

سو استفاده از نام و برند persianchart.com به هر نحو دارای پیگرد قانونی خواهد بود.

پرشین چارت حق دارد از فضای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود برای تبلیغات استفاده کند.

 

قوانین فروشگاه سایت

خرید محصولات و ضوابط بازگشت
برای استفاده از خدمات و یا کالاهای وبسایت باید هزینه خرید تعیین شده در وبسایت برای محصول مورد نظر را بپردازید.
پرداخت هزینه خرید از طریق زرین پال در وبسایت صورت می گیرد.
شما تضمین می کنید که برای استفاده از خدمات وبسایت با این خدمات به طور کامل آشنایی دارید و محدودیت‌های ناشی از شرایط و ضوابط مورد استفاده، سیاست حریم خصوصی و سایر مستندات قانونی دیگر را که به وسیله درگاه‌های پرداخت ایجاد می‌شوند، می‌پذیرید.
بعد از پرداخت، قیمت خرید به وسیله این سایت تایید می شود. شما تاییدیه‌ای دریافت خواهید کرد که نشان دهنده این است که پرداخت شما توسط مدیر سایت دریافت شده است و ممکن است این سایت جزئیات خرید را برای استفاده در آینده ضبط کند.
این شرکت ممکن است بنا به صلاحدید خود بازپرداختی را برای بازگرداندن محصولات در بازه زمانی 30 روز در صورتی که بسته بندی محصول باز نشده باشد، فراهم کند. شما می‌پذیرید که مسئولیت هر گونه هزینه حمل و نقل مربوط به هر گونه بازپرداخت به عهده کاربر مورد نظر است.

ضمانتنامه
محصولات این شرکت با تضمین‌هایی که مطابق قوانین حمایت از مصرف کننده این کشور است، ارائه می‌شود. شما حق دارید که جایگزین یا بازپرداختی برای خرابی عمده محصول داشته باشید. شما هم‌چنین حق دارید که اگر محصولات از کیفیت قابل قبول برخوردار نبود، از ما بخواهید که جایگزین یا تعمیر کنیم.
شما می‌توانید تحت این ماده ادعای ضمانت را در مورد محصولاتی که مشکل دارند، از تاریخ خرید شروع دوره ضمانت مطرح کنید.
برای بهره مندی از خدمات ادعای ضمانت در طول دوره ضمانت، شما بایستی مدارک خرید خود را که تاریخ خرید محصولات را نشان می‌دهد، توضیحات مربوط به محصولات و قیمت پرداخت شده برای محصولات را با اعلان کتبی به آدرس این ایمیل (persianchart@gmail.com) به فروشنده ارسال نمایید.

جایی که ادعای تضمین محصولات پذیرفته شده است، این سایت با صلاحدید خود، همه محصولات یا بخشی از محصولات معیوب خود را با معیار جدید در طول دوره ضمانت جایگزین می‌کند و به هیچ وجه هزینه‌ اضافی از شما دریافت نمی‌کند. شما می‌پذیرید که به تنهایی مسئول هزینه‌های حمل و نقلی هستید که در راستای تسهیلات ادعای ضمانت ایجاد می‌شود.
این ضمانت تنها تضمین ارائه شده توسط این سایت می‌باشد و باید تنها برای شما در کنار سایر حقوق دیگر و ذیل قانون مربوط به محصولاتی که این ضمانتنامه به آن‌ها مربوط است، اجرا شود.
تمام ضمانتنامه‌های ضمنی شامل ضمانت‌های تجاری و مناسب برای استفاده، محدود به دوره ضمانت می‌باشد.

persianchart@gmail.com

کارگزاری ویندزور