پرش به محتوا

تحلیل EURUSD سه شنبه 25 مهر 1402

تحلیل EURUSD سه شنبه 25 مهر 1402

تحلیل قیمت EURUSD

در آمریکا شاهد این هستیم که انتظارات نرخ بهره ای در محدوده فعلی باقی بماند و این مورد توجه معامله گران را به شاخص های اقتصادی بیشتر کرده است. هفته گذشته شاخص تورمی CPI منتشر شد که تا حدودی مطابق با پیش بینی ها بود و تغییرات کمی را شاهد بودیم همچنین مطالبات بیکاری در محدوده قبلی باقی ماند. در حال حاضر دلار آمریکا در شرای رنج قرار گرفته و اگر شاهد نشانه هایی از کاهش تورم و افزایش بیکاری باشیم می‌تواند باعث کاهش تقاضا برای دلار گردد.

در منطقه اروپا نیز طی آخرین جلسه بانک مرکزی ، نرخ بهره 0.25 % افزایش یافت و در بیانیه این بانک نشان از پایان چرخه انقباضی بود. تغییر در شرایط اقتصادی این منطقه می‌تواند بر تقاضای این ارز تاثیر گذار باشد.

در نمودار یورو به دلار آمریکا EURUSD در میان مدت قیمت پس از اصلاح تا سطح 38.2 % فیبوناچی مجدد به موج نزولی بازگشته و با توجه به روند ریزشی قیمت انتظار کاهش بیشتر تا سطح حمایتی 1.044 وجود دارد. با این حال نمودار در آستانه تشکیل الگوی سر و شانه کف می‌باشد که در صورت تشکیل و تایید الگو احتمال حرکت افزایشی در نمودار شکل می‌گیرد.

امروز داده های خرده فروشی آمریکا منتشر می‌شود همچنین روز پنجشنبه گزارش مطالبات بیکاری ایالات متحده و سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو را پیش رو داریم که می‌تواند بر روند حرکتی قیمت تاثیر گذار باشد.

تحلیل EURUSD سه شنبه 25 مهر 1402تحلیل EURUSD سه شنبه 25 مهر 1402

مقاومت های پیش رو :

مقاومت اول : 1.064

مقاومت دوم : 1.07

حمایت های پیش رو :

حمایت اول : 1.044

حمایت دوم : 1.028

 

نرخ های بهره در تاریخ 17/10/2023

یورو : 4.25%

دلار آمریکا : 5.50%

دات پلات اعلامی فدرال رزرو در نشست 20 سپتامبر 2023

دات پلات اعلامی فدرال رزرو در نشست 20 سپتامبر 2023

 

توجه : مطالب فوق اعم از هرگونه توصیه در انجام معامله می باشد و جهت آموزش ایجاد شده است. همچنین توجه داشته باشید که معامله ریسک دارد و ممکن است موجب از دست رفتن سرمایه گردد و لازم به ذکر است تصمیم گیری در هر معامله به عهده خود فرد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور