پرش به محتوا

صاحبان ارزهای رمزنگاری لاتین به سمت Bitget پس از دادخواست‌های بایننس و کوین‌بیس هجوم می‌آورند.

تعداد کاربران Bitget در آمریکای لاتین در بازه زمانی 6 تا 9 ژوئن با افزایش 43٪ افزایش یافته است، همراه با افزایش 134٪ در سپرده‌ها.

Bitget

صرافی رمزنگاری Bitget پس از دادخواست‌های مقامات نظارتی ایالات متحده علیه رقبای بزرگ مانند بایننس و کوین‌بیس، شاهد افزایش قابل توجهی در حساب‌های جدید در آمریکای لاتین شده است.

به گفتهٔ یک سخنگوی Bitget به کوینتلگراف، تعداد کاربران جدید در منطقه در بازه زمانی 6 تا 9 ژوئن نسبت به میانگین روزانهٔ معمول، 43٪ افزایش یافته است و برزیل و آرژانتین در رشد سهم بازار پیشتاز هستند.

به گفتهٔ این صرافی، تعداد مشتریان جدید در برزیل به نسبت قبلی 54٪ افزایش یافته و سپرده‌های کلی نیز 208٪ افزایش یافته است. در آرژانتین، تعداد مشتریان آن افزایش 33٪ داشته و سپرده‌ها 87٪ افزایش یافته است. Bitget همچنین در ونزوئلا، کلمبیا و مکزیک فعالیت می‌کند. در چند روز گذشته، سپرده‌های کلی بیتگت در منطقه 134٪ افزایش یافته است.

Bitget بیش از 8 میلیون مشتری در 100 کشور دارد. اما این شرکت تعداد کاربران در آمریکای لاتین را اعلام نکرده است.

این افزایش در تعداد کاربران توسط رویدادهای اخیر در ایالات متحده توجیه می‌شود. در تاریخ 5 ژوئن، صرافی رمزنگاری بایننس به دلیل 13 اتهام، از جمله فروش و پیشنهاد اوراق بهادار، عدم ثبت به عنوان یک صرافی یا کارگزار و آمیختگی سرمایه، توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده دادخواستی را دریافت کرد.

بر اساس داده‌های DefiLlama، در هفت روز گذشته، جریان خروجی بایننس به مقدار 3.128 میلیارد دلار بوده است، در حالی که سپرده‌های Bitget به مقدار 14.8 میلیون دلار افزایش یافته است. بیشترین ورودی سرمایه به صرافی رمزنگاری OKX مربوط می‌شود که در هفته گذشته مبلغ 603 میلیون دلار واریز کرده است.

گریسی چن، مدیرعامل بیتگت، به کوین تلگراف گفت: “صنعت رمزنگاری هنوز بسیار جدید است و در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. سیاست‌های ملایم در مکان‌هایی مانند هنگ کنگ، دبی و سنگاپور اجرا می‌شود و فرصت‌های جدیدی طرح می‌شود. بنابراین، ما معتقدیم که در طول زمان، این صنعت خواهد استوار شد و در میان قوی‌ترین صنایع اقتصاد مدرن قرار خواهد گرفت.”

کوین‌بیس نیز در تاریخ 6 ژوئن به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت نشده و عملکرد به عنوان یک کارگزار اوراق بهادار ثبت نشده از سوی نظارت اوراق بهادار و بورس ایالات متحده دادخواستی دریافت کرد. گری جنسلر، رئیس کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده، به کوین‌بیس اتهام کرد که مشتریان را از حفاظت‌های ضروری جلوگیری از تقلب و تلاش در برابر منابع تعارض منافع محروم کرده است. در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات کوین‌بیس تغییر 113.06٪ را به مقدار 1.5 میلیارد دلار داشته است.

قبلاً برزیل را در میان بازارهای جهانی برتر بایننس قرار می‌دادند و همکار محلی آن به تازگی مجوز ارائه‌دهنده خدمات پرداخت در این کشور را دریافت کرده است. کوین‌بیس نیز در حال گسترش عملیات محلی خود است. از مارس ماه، آنها با ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت محلی همکاری می‌کنند تا خرید ارزهای رمزنگاری و امکان واریز و برداشت در ارز محلی را فراهم کنند.

لینک خبر: cointelegraph


اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *