پرش به محتوا

توصیه‌ای از کوین دوی معامله‌گر بازار مالی

توصیه‌ای از کوین دوی معامله‌گر بازار مالی


توصیه‌ای از کوین دوی معامله‌گر بازار مالی

هر یک از معامله‌گران موفق  اشتباهاتی در طول فعالیت در بازار مالی داشته‌اند که به مرور زمان از آنها درس گرفته‌اند. درس هایی ارزشمند که مطالعه آنها شاید بتواند پله صعودی برای دیگر معامله‌گران باشد.
در این گفت و گو قصد داریم توصیه‌ای از کوین دوی معامله‌گر بازار مالی را ارائه بدهیم که خود آرزو داشت در زمان شروع فعالیتش در معامله گری آن درس را به او داده بودند.

” داشتن یک استراتژی کافی نیست “

در گذشته ، زمانی که با استراتژی الگوریتمی شروع به کار کردم همیشه به دنبال یک استراتژی “عالی” بودم یا به نوعی می‌خواستم یک استراتژی پیدا کنم که من را ثروتمند کند.
من زمان زیادی را برای بدست آوردن چنین استراتژی صرف کردم. بارها استراتژی‌های مختلفی را بررسی کردم و با خودم می‌گفتم همان استراتژی که می‌خواستم را پیدا کردم ، اما هر بار که با پول واقعی وارد معامله می‌شدم ، شکست می‌خوردم.

مدت زیادی طول کشید تا به یکی از رازهای بزرگ معامله‌گری پی ببرم. فهمیدم که باید با “استراتژی های مختلف ” معامله کنم. که دلایل زیادی برای اینکار وجود داشت.

اول اینکه هر استراتژی احتمالا یک روزی منقرض خواهد شد و کار نخواهد کرد. پس اگر فقط با یک استراتژی کار می‌کنید در معرض خطر هستید.

مورد دوم  اینکه ، وقتی شما چند استراتژی معاملاتی دارید ، استراتژی ها می‌توانند در حد ” خوب ” باشند و حتما نباید در حد ” عالی ” باشند چرا که کار کردن با یک استراتژی خوب می‌تواند به مراتب آسانتر از کار کردن با یک استراتژی در حد عالی باشد.

مورد سوم ، بازارها در حال تغییر هستند. داشتن چند استراتژی به شما کمک می‌کند که در هر حالت بازار ، فرصت معامله را داشته باشید.

و کلام آخر اینکه به سادگی از استراتژی های مختلف استفاده کنید ، تایم فریم های متفاوت را مورد بررسی قرار دهید و شرایط گوناگون بازار را تجزیه و تحلیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور