پرش به محتوا

معامله گری با آسترولوژی

معامله گری با آسترولوژی مبتنی بر این اصل است که بازارهای مالی تحت تاثیر عواملی از جمله حرکات سیاره ای و چرخه قمری قرار دارند. هرچند برای افراد بسیاری این سیستم معاملاتی مبهم و غیرقابل درک است ولی معامله گرانی هستند که با پیش بینی در این زمینه کار می کنند و به وسیله این سیستم تعیین می کنند که کدام سهم را در چه زمانی معامله کنند و چه زمانی از معامله خارج شوند. همچنین برنامه ها و نرم افزارهایی در همین زمینه وجود دارد که جهت معامله از آنها کمک می گیرند. یکی از ابزارهایی که در معامله گری با آسترولوژی از آن استفاده می شود “تقویم آسترولوژی” می باشد که وضعیت عبور روزانه سیارات را نمایش می دهد. و از طریق محاسبات، فاصله جغرافیای و دیگر علائم سیارات معامله گران سیگنال معاملاتی دریافت می کنند.

معامله گران موفق زیادی در زمینه معامله گری با آسترولوژی فعالیت داشته اند که یکی از معروف ترین آنها  “ویلیام دی گن” را می توان نام برد که چند ابزار معاملاتی از جمله Gann Angles را توسعه داده. این ابزار براساس علم آسترولوژی، هندسه، نجوم و ریاضیات باستان ایجاد شده است. ( توضیحات بیشتر در مورد روش معاملاتی گن ).

لازم به ذکر است برخلاف اینکه بعضی از معامله گران آسترولوژی فقط بر این روش اتکا می کنند ولی برخی دیگر توصیه می کنند که  بهتر است این علم را در کنار تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به کار گرفت و به عنوان ابزاری کمکی از آن استفاده کرد.

نظر شما چیست آیا این علم آینده وسیعی دارد ؟ آیا می توان بر آن اعتماد کرد و با استفاده از وضعیت سیارات و چرخه قمری سرمایه خود را افزایش داد؟ نظرات و دانش خود را در این زمینه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

3 دیدگاه دربارهٔ «معامله گری با آسترولوژی»

    1. اگه دوس دارین آسترولوژی مالی رو یاد بگیرین حتما وبسایت متافیزیک انرژی و آسترولوژی رو دنبال کنین. اونجا کلی آموزش رایگان و فوق العاده در مورد آسترولوژی مالی و بازارهای فارکس و ارز دیجیتال هست. اینم آدرسش:
      synergyandastrology.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور