پرش به محتوا

بر اساس گفته‌های برد گارلینگهاوس، مدیر عامل شرکت ریپل، قرار است کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) برای ارائه تجدیدنظر در مورد رای حکم مربوط به پرونده ریپل، سال‌ها منتظر بماند.

بر اساس گفته‌های برد گارلینگهاوس، مدیر عامل شرکت ریپل، او معتقد است که کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) در مورد رای مثبت قاضی تورس در پرونده ریپل، قبل از اینکه فرصتی برای تجدیدنظر داشته باشد، با فرایندی طولانی روبرو خواهد شد.

برد گارلینگهاوس

در تاریخ 13 ژوئیه، قاضی تورس جزئیاً به سود شرکت ریپل لبز در یک پرونده‌ای که توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس در سال 2020 آغاز شده بود، حکم داد و بر این اساس تصمیم گرفت که توکن XRP در معاملات خرده‌فروشی در صرافی‌های دیجیتال، به عنوان اوراق بهادار شناخته نمی‌شود.

با این حال، تورس تصمیم گرفت که وقتی XRP به سرمایه‌گذاران نهادی فروخته می‌شود، به عنوان اوراق بهادار محسوب می‌شود، زیرا شرایط تست هاوی را برآورده می‌کند.

در یک مصاحبه با بلومبرگ در تاریخ 15 ژوئیه، برد گارلینگهاوس تصمیم فروش به سرمایه‌گذاران نهادی را “کوچکترین قسمت” از دعوای قانونی دانست و معتقد است اگر SEC تلاش کند برای تجدیدنظر در مورد حکم خرید و فروش خرده‌فروشی، آن تصمیم تنها موجب تثبیت تصمیم قاضی تورس می‌شود.

گارلینگهاوس معتقد است که SEC ممکن است مدتی طول بکشد تا بتواند درخواست تجدیدنظر را ارائه دهد.

“از نظر قانونی، قانون این کشور در حال حاضر این است که XRP یک اوراق بهادار نیست. تا زمانی که برای SEC فرصتی برای ارائه تجدیدنظر وجود داشته باشد، که سال‌ها طول خواهد کشید، به صراحت باید بگوییم که ما بسیار خوش‌بین هستیم.”

گارلینگهاوس تاکید کرد که این بار است که SEC در یک “پرونده کریپتو” شکست خورده است. او SEC را به خاطر “استبداد” متهم کرد و اظهار کرد که به “بازیکنان ضعیف” در صنعت کریپتو حمله می‌کند که قادر به “دفاع مناسب” نیستند.

وی همچنین بیان کرد که زمانی که پرونده ریپل به دادگاه ارجاع شد، بسیاری از صرافی‌های کریپتو در ایالات متحده منتظر بودند تا “ببینند چه اتفاقی می‌افتد” به دلیل عدم اطمینان.

گارلینگهاوس توضیح داد که این “عدم اطمینان” در واقع به عنوان “قدرت” به SEC می‌پوشد، اما از بروز نوآوری در آمریکا جلوگیری کرده است.

“SEC تلاش کرده است تا قدرت و سیاست را بر سیاست‌های درست و قوانین واضح قرار دهد”، او اظهار کرد و افزود که این امر باعث مشکلاتی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران آمریکایی در مشارکت در بازار کریپتو و فناوری بلاکچین شده است.

لینک خبر: سایت cointelegraph


اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور