پرش به محتوا

پرونده ریپل به نتیجه نهایی نزدیک می‌شود، اما مبارزه برای روشنی باید “ادامه” یابد – برد گارلینگ‌هاوس

در یک ویدیوی منتشر شده در توییتر، مدیرعامل ریپل، برد گارلینگ‌هاوس، عقیده داشت که نظارت کننده مالی آمریکا با “بدنامی، به سادگی و بدون پیچیدگی” عمل کرده است. او هشدار داد که این فقط شروع مبارزه برای “تعداد زیادی” شرکت کریپتو ارز است.

ریپل

برد گارلینگ‌هاوس هشدار داد که همچنان که پرونده حقوقی ریپل علیه نظارت کننده مالی آمریکا به “پایان می‌رسد”، این تنها آغاز یک مبارزه بزرگتر برای صنعت است و مبارزه برای روشنی نظارتی “باید ادامه یابد”.

پس از اینکه اسناد هینمن در تاریخ 13 ژوئن به عنوان بخشی از پرونده روز به روز بین ریپل و کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) آشکار شدند، گارلینگ‌هاوس ویدیویی در توییتر منتشر کرد تا درباره زمانبندی پرونده و ناراحتی خود از اقدامات SEC بحث کند.

در ویدیوی منتشر شده در تاریخ 17 ژوئن، گارلینگ‌هاوس درباره اسناد هینمن که اکنون عمومی هستند، می‌گوید که SEC “به شکل آگاهانه‌ای ابهام درباره قوانین ایجاد کرده است و از این ابهام از طریق اجرای قوانین استفاده کرده است.”

گارلینگ‌هاوس با انتقاد شدیدی از اقدامات SEC، آنها را یک مورد واضح از “بدنامی، به سادگی و بدون پیچیدگی” توصیف می‌کند.

او معتقد است که این نگرش از ابتدای پرونده علیه ریپل وجود داشته است که ابتدا در دسامبر 2020 ارائه شد و می‌گوید که این حس مانند “لمسی بسیار گرینچی” است که پرونده را “روزهای قبل از کریسمس” ارائه کرد.

“این تعریفی است از قرار دادن سیاست در برابر مردم […] و تعقیب قدرت در برابر سیاست صحیح” او اظهار می‌کند.

گارلینگ‌هاوس توضیح می‌دهد که قبل از ارائه پرونده، “به هر سوالی که [SEC] داشت، پاسخ داد” و هرگز او را مجبور به فکر کردن نمی‌کردند که XRP یک اوراق بهادار است.

او معتقد است که SEC “قصد نابود کردن” نوآوری و صنعت رمزارزی در آمریکا را دارد و ادعا می‌کند که سخنرانی هینمن نه درباره “هر نشانه یا هر زنجیره بلوکی خاص” است، بلکه موضع کلی که SEC نسبت به صنعت رمزارزی دارد.

“این درباره نشان دادن میزانی است که SEC بی‌رحمانه در مقابل بازیکنان کریپتو اقدامات انجام داده است، در حالی که دروغ درباره راهنمایی‌های خود می‌گوید.”

گارلینگ‌هاوس بیشتر توضیح داد که “بهترین حالت”، اسناد نشان می‌دهند که مقامات بالاتر SEC “نتوانستند” درباره قانون توافق کنند و به بیل هینمن مستقیماً گفتند که “تبهکار عمومی را در مورد قوانین کریپتو بیشتر گیج کند.”

به علاوه، گارلینگ‌هاوس اظهار کرد که “بدترین حالت”، اسناد نشان می‌دهند که هینمن به طور “هدیه‌ای از قانون” چشم‌پوشی کرده و سعی کرده است “قوانین جدیدی ایجاد کند.”وی تأکید می‌کند که صنعت

باید با همکاری همکاری کند زیرا SEC در آینده ممکن است اقداماتی علیه شرکت‌های کریپتو انجام دهد.

“در نهایت، هنگامی که پرونده حقوقی ما به پایان می‌رسد، برای بسیاری دیگر، فقط آغاز شده است، بنابراین مبارزه برای روشنی باید ادامه یابد” او اظهار می‌کند.

این اتفاق پس از این است که SEC در تاریخ 5 ژوئن در برابر صرافی کریپتو بایننس به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت نشده، پرونده قضایی را ارائه کرد. یک روز بعد، این نظارت کننده نیز علیه کوین‌بیس اقدام کرد.

لینک خبر: سایت cointelegraph


اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور