پرش به محتوا

تتر به اتهاماتی دربارهٔ جدال غیرفعال‌سازی حساب کاربران پاسخ می‌دهد و فرایندهای تطابق را تشدید می‌کند.

صادرکننده استیبلکوین تتر به اتهاماتی دربارهٔ غیرفعال‌سازی حساب‌های شرکت‌های بزرگ کریپتو، از جمله MoonPay، پاسخ داده است.

تتر

تتر، شرکتی که پشتوانهٔ استیبلکوین معروف تتر (USDT) بازار را تأمین می‌کند، به نگرانی‌ها دربارهٔ تصمیمات عملیاتی خود پاسخ داده است.

بر اساس اسناد منتشرشده توسط دادستان عمومی نیویورک (NYAG)، تتر در سال ۲۰۲۱ تقریباً ۲۹ حساب متعلق به بازیکنان برجستهٔ کریپتوارز را غیرفعال‌سازی کرده است. به نظر می‌رسد اکثر افراد در این لیست به دلایل مختلف حساب‌های خود را متوقف کرده‌اند.

هرچند دلایل دقیق غیرفعال‌سازی حساب‌ها به طور صریح اعلام نشده است، تتر با اشاره به این موضوع به این نکته اشاره کرده است که آنها تمایلی به ارائهٔ نظرات دربارهٔ روابط فردی ندارند. با این حال، آنها بیان کرده‌اند که همهٔ افراد با موفقیت در فرآیند راه‌اندازی حساب و نظارت مداوم، طبق سیاست‌های تطابق تتر، به بررسی‌های دقیق تطابقی مشاهده‌شده‌اند.

در میان حساب‌هایی که غیرفعال شده‌اند، شرکت‌های قابل توجهی مانند MoonPay، BlockFi، CMS Holdings (یک شرکت سرمایه‌گذاری کریپتو) و Galois Capital (یک صندوق سرمایه‌گذاری کریپتو که دیگر فعال نیست) وجود داشته است.مقرون به ذکر است که تحقیقات دادستان عمومی نیویورک در فوریه ۲۰۲۱ به پایان رسیده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که برخی از اسناد دربارهٔ این تحقیقات تا حدود ژوئن همان سال ادامه یافته‌اند. لازم به ذکر است که کدهای کاربر در این اسناد قبلاً سانسور شده‌اند.

ادارهٔ دادستان عمومی نیویورک این اسناد را در طول تحقیقات خود دربارهٔ تتر و شرکت خواهرش بیتفینکس دربارهٔ اختلاس ۸۵۰ میلیون دلار از صندوق‌ها جمع‌آوری کرده است. در این مدت، آی‌فینکس، شرکت مادر هر دو شرکت، درخواستی برای ۳۰ روز تمدید تولید اسناد مالی حیاتی خود را در مقابل نیویورک به دادستانی کرده بود چند روز قبل از انقضای تاریخ قبلی زمان‌بندی شده.

مرتبط: صادرکنندهٔ USDT، تتر، در پاسخ به گزارش‌های ارتباط با اوراق بهادار چین واکنش نشان می‌دهد

به طور نهایی، طرفین درگیر به توافقی رسیدند که شامل پرداخت جریمه‌ای به ارزش ۱۸.۵ میلیون دلار و تعلیق فعالیت‌های تجاری در نیویورک بود. سپس رسانه‌ها، از جمله کوین‌بیس، از دادستانی نیویورک خواستند تا گزارش سه‌ماهه اولیهٔ خود را طبق قانون آزادی اطلاعات (FOIL) عمومی کند. با این حال، تتر عقیده داشت که این درخواست را رد کند و به دلیل نیاز به حفظ اطلاعات محرمانگی مشتریان خود از بهره‌برداری احتمالی افراد خبیث، اعتراض کرد.

با وجود اعتراض تتر، دادستان عمومی نیویورک به رسانه‌ها اجازه

ٔ دسترسی به اسناد را داد و فاش کردن غیرفعال‌سازی حساب‌های بسیاری از شرکت‌های کریپتوارز را به عنوان یکی از موارد کشف‌شده اعلام کرد.

لینک خبر: سایت cointelegraph


اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور