پرش به محتوا

نوگراتز: بازارهای رمزارز به دلیل کاهش خریدهای نهادی ‘بی تفاوت’ هستند.

مدیر عامل گلکسی دیجیتال، مایک نوگراتز، اظهار داشته است که در خرید رمزارزها علاقه نهادی در دسته حاضر کاهش یافته است که این موضوع باعث کاهش اشتیاق در بازارها شده است.

نوگراتز

مایک نوگراتز در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC در تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) اظهار داشت که در حالی که خریداران خرده‌فروشی با حجم معتدل خود استحکامی به بازار می‌بخشند، کمبود خریداران بزرگ موضوعی نگران کننده است.

وی گفت: «تقاضای ثابتی از سوی خرده‌فروشان وجود دارد. ما این را از طریق تمامی پلتفرم‌ها مشاهده می‌کنیم، اما هم‌اکنون احساس هیجان نهادی زیادی وجود ندارد.»

این ادعاها با گزارشی که در تاریخ ۳۱ می (۱۱ خرداد) توسط جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات کوین‌شر، منتشر شد، هماهنگی دارند. این گزارش جزئیاتی از بیرون‌رفت سرمایه نهادی از دارایی‌های دیجیتال در هفته گذشته ارائه داد و نشان داد که این هفته، ششمین هفته پیاپی بیرون‌رفت سرمایه نهادی است.

با این حال، نوگراتز به دو توسعه مهم در آسیا اشاره کرد که ممکن است به جابجایی وضعیت کمک کند.

اولاً، وی اشاره کرد که اپلیکیشن رسانه اجتماعی چینی WeChat اکنون ارائه قیمت‌های بیتکوین در اپلیکیشن خود دارد. این موضوع را به عنوان یک مرحله مهم می‌داند زیرا WeChat در حال حاضر بیش از ۱٫۳ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

ثانیاً، نوگراتز به هنگ کنگ اشاره کرد که اکنون به صورت رسمی به مشتریان خرده‌فروش اجازه می‌دهد تا بر روی صرافی‌های منظم شرکت‌ها در تجارت رمزارزی کنند، که نشان از اتخاذ آسیایی بیشتر است.

در یک مصاحبه با کوین‌تلگراف، تامی هونان، رئیس استراتژی محصول در Swyftx، هم‌افزایی بازار رمزارز را در طول ماه گذشته به شدت کاهش یافته توصیف کرده است.

او گفت: «سطح فعالیت بین سرمایه‌گذاران نهادی قطعاً کمتر شده است. اما این موضوع تنها درباره نهادها نیست، سرمایه‌گذاران خرده‌فروش نیز به دلیل فشارهای هزینه زندگی تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.»

هنان، در حالی که شرکت‌های رمزارز در آمریکا برای درک منظری قوانین آشفته‌تر به سر می‌برند، هنوز انتظار بازیابی قیمت قوی را هنگامی که شرکت‌های بزرگی تصمیم به ورود مجدد به بازار می‌گیرند، دارد.

او گفت: «نهادها به بازار باز خواهند گشت و هنگامی که این اتفاق می‌افتد، بسیار قوی خواهند بود. اما منتظر نیستم این اتفاق در آمریکا رخ دهد تا زمانی که دو اتفاق بیافتد.»

وی ادامه داد: «یا باید قوانین منظم و عاقلانه‌ای برای رمزارزها وجود داشته باشد، یا باید جمهوری‌خواهان در انتخابات آمریکا سال آینده برنده شوند. رمزارز بطور تقریبی به یک مسئله بیش از حد دستیابی شده است که دقیقاً آن چیزی است که صنعت نمی‌خواست یا نیاز داشت.»

همچنین هونان، مانند نوگراتز، می‌گوید که هنگ کنگ یک فرصت منحصر به فرد برای بازار رمزارز ایجاد می‌کند و موجی جدید از سرمایه‌گذاران را به بازار می‌آورد و همچنین یک مکان برای شرکت‌های مستقر در آمریکا برای تأسیس شعبه ارائه می‌دهد، در صورت لزوم.

اکنون که هنگ کنگ برای کسب کسب و کارهای مربوط به رمزارزها باز شده است، تعدادی از شرکت‌ها در حال جدال برای کسب یک مجوز هستند.

لینک خبر: سایت cointelegraph


اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور