پرش به محتوا

بیتکوین با قیمتی که 5 هزار دلار ارزان‌تر است، در بایننس استرالیا به فروش می‌رسد در حالی که بستر پول‌نقدی آن در آستانه بسته شدن قرار دارد.

یک بیتکوین می‌تواند با معادل ۲۲ هزار دلار در بازار بایننس استرالیا خریداری شود، اگر از دلار استرالیایی برای پرداخت استفاده شود. مشکل در انتقال وجوه به آنجا است.

بیتکوین

بیتکوین (BTC) با قیمتی تا ۲۱٪ کاهش یافته در شعبه استرالیایی صرافی رمزارزی بایننس در دست معامله است، در صورتی که در مقابل دلار استرالیایی معامله شود.

این اقدام به دنبال شتاب در بین معامله‌گران برای تبدیل دارایی‌های رمزارزی خود به دلار استرالیا قبل از بسته شدن درگاه بانکی محلی در چند روز آینده است.

در تاریخ ۱۸ مه، بایننس استرالیا به کاربران اعلام کرد که خدمات دلار استرالیا را به دلیل تصمیم تامین‌کننده پرداخت‌های خارجی خود متوقف می‌کند.

واریزها از طریق انتقال بانکی بلافاصله متوقف شدند، در حالی که برداشت‌ها با استفاده از سرویس PayID تا تاریخ ۱ ژوئن ساعت ۵ عصر به وقت محلی باز خواهند ماند. صرافی همچنین به مشتریان استرالیایی خود هشدار داده است که هر دلار استرالیایی باقی‌مانده در صرافی پس از ۳۱ مه به‌طور خودکار به USDT تبدیل خواهد شد.

این اعلان‌ها باعث شده است که معامله‌گران به صورت تدریجی تبدیل به پول کنند و باعث تخفیف قابل توجهی در قیمت بیتکوین شده‌اند.

در زمان انتشار این مطلب، می‌توان یک بیتکوین را فقط با ۳۳,۷۵۰ دلار استرالیایی خریداری کرد، که معادل حدود ۲۱,۹۸۷ دلار است یا ۲۱٪ کمتر از نرخ جهانی.

بیتکوین

نرخ بیتکوین به دلار استرالیا در تاریخ ۳۰ مه را می‌توانید از منبع بایننس استرالیا دریافت کنید.

با این حال، کسانی که امیدوارند از بیتکوین ارزان‌تر بهره‌مند شوند، ممکن است ناامید شوند.

بدون امکان واریز دلار استرالیایی به کیف پول معاملاتی و حق بیمه بالا برای تبدیل دارایی‌های رمزارزی دیگر به دلار استرالیا، کاربران ممکن است دسترسی به بیتکوین ارزان‌تر را سخت بیابند.

بایننس همچنین هشدار داده است که چند جفت معاملاتی رمزارز با دلار استرالیا در تاریخ ۱ ژوئن از لیست حذف خواهند شد و به کاربران توصیه می‌کند “در هنگام معامله، به خطرات توجه کنند.”

در همین حال، بایننس گفته است که همچنان در جستجوی یک تأمین‌کننده جایگزین برای ادامه ارائه واریزها و برداشتها به دلار استرالیا است. در حال حاضر، امکان خرید و فروش رمزارز با استفاده از کارت اعتباری یا کارت بانکی همچنان موجود است، اگرچه این نرخ‌ها به نظر می‌رسد با بازار همخوانی دارند.

اگرچه واریزهای AUD از طریق انتقال بانکی دیگر برای کاربران بایننس در استرالیا در دسترس نیست، هنوز روش‌هایی وجود دارد که کاربران استرالیایی می‌توانند به آن‌ها واریز کنند.

– کارت اعتباری یا کارت بانکی
– استفاده از P2P برای خرید و فروش رمزارز
– پرداخت توسط تأمین‌کننده پرداخت شخص ثالث

لینک خبر: سایت cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *