پرش به محتوا

تشخیص سووینگ ها

تشخیص سووینگ ها


تشخیص سووینگ ها

کلید کسب سود از بازار فارکس توانایی درک این است که چرا بعضی چیزها اتفاق افتاده است. هر چیزی که شما در چارت مشاهده می‌کنید از کندل ها گرفته تا سووینگ ها به دلیلی خاص شکل گرفته‌اند ، فهمیدن اینکه چرا این چیزها شکل گرفته‌اند به شما اجازه می‌دهد تا از آن واقعیتی که در مارکت در حال رخ دادن هست تصویر واضح‌تری در راستای تشخیص رویدادی که در آینده نزدیک امکان رخ دادن آن می‌رود ، داشته باشید.
متاسفانه بیشتر تریدرها نمی‌دانند اتفاقی که در چارت می‌بینند به چه دلیل رخ داده است. تقریبا همه قادر به تشخیص الگوهای کندلی در چارت هستند اما تعداد کمی قادر‌اند که به شما بگویند چرا این الگوها شکل گرفته‌اند.
همین مطلب در مورد سووینگ ها صدق می‌کند.
همه تریدرها قادر به تشخیص سووینگ ها هستند لکن معدود افرادی قادر به توضیح چرایی آن می‌باشند. اگر تریدرها دلیل شکل گیری سووینگ ها را بدانند ، این ادراک به آنها اجازه می‌دهد تا در رابطه با تشخیص اینکه احتمالا مارکت به کدام سمت حرکت خواهد کرد و آنها باید سفارشات‌شان را کجا قرار دهند ، تصمیمات خیلی بهتری بگیرند.

در پایان این مقاله شما دلیل شکل گیری سووینگ ها را در روندهای صعودی و نزولی خواهید دانست ، اینکه با آنالیز مقدار سفارشات خرید یا فروشی که زمان شکل گیری سووینگ به مارکت وارد شده‌اند چگونه تشخیص دهید کدام سووینگ ها از بقیه مهمتر‌اند.

تعداد صفحات : 31
حجم فایل : 3MB

فایل PDF :


دانلود

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور