پرش به محتوا

استراتژی معامله‌گری خود را ایجاد کنیم

استراتژی معامله‌گری خود را ایجاد کنیم


استراتژی معامله‌گری خود را ایجاد کنیم

برای اینکه بخواهیم استراتژی معامله‌گری خود را که شامل روانشناسی بی عیب و نقص باشد پیاده سازی کنیم باید سخت در تلاش باشیم.

مسلماٌ اگر بتوان یک استراتژی موفق را از معامله‌گری با تجربه یاد گرفت همه چیز خوب می‌شود فقط آن استراتژی را انجام داده و کسب سود کنیم.
اما در واقع چنین راه ساده ای وجود ندارد. و شاید با خود بپرسید که چرا ؟
معامله گران تازه کار معمولا روانشناسی مناسب در زمان مواجه شدن با بحران را ندارند.  اگر یک استراتژی باشد که بتوان 100 درصد به آن اعتماد کرد بدون آنکه تحقیقی درباره آن انجام داده شود همان استراتژی بلاخره در بازه زمانی با ضرر رو به رو می‌شود. و بار روانی و احساساتی در معامله‌گر تازه کار  ایجاد می‌کند که آن معامله‌گر را نابود خواهد کرد. در همان زمان معامله‌گری که آن سیستم و استراتژی را ایجاد کرده و در مورد آن به تحقیق و بررسی پرداخته، به معاملات خود ادامه می‌دهد. و دانش این را دارد که این بازه زمانی ضررده، طبیعی و قابل انتظار است.

در نهایت باید گفت استفاده از استراتژی دیگران در معامله‌گران تازه کار باعث شکست آنان می‌شود به این خاطر که قبل از اینکه متوجه سود بشوند ضرر را می‌پذیرند.
توجه داشته باشید برای اینکه گرفتار این دام نشوید استراتژی معامله‌گری خودتان را ایجاد کنید. به تحقیق جهت صحت و درستی آن بپردازید. سپس با اطمینان از سیستم معاملاتی خود استفاده کنید هرچند رسیدن به موفقیت با این روش سخت و دشوار است.

“به نقل از Davey Newall  معامله‌گر بازار سرمایه”

@davey_ptc


Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور