پرش به محتوا

مصاحبه با Anand Sanghvi

مصاحبه با Anand Sanghvi

مصاحبه با Anand Sanghvi

هر یک از معامله‌گران موفق  اشتباهاتی در طول فعالیت در بازار مالی داشته‌اند که به مرور زمان از آنها درس گرفته‌اند. درس هایی ارزشمند که مطالعه آنها شاید بتواند پله صعودی باشد برای دیگر معامله‌گران
در این گفت و گو معامله گر موفق Anand Sanghvi  درسی به ما می‌دهد  که آرزو داشت در زمان شروع فعالیتش در معامله گری آن درس را به او داده بودند.

مصاحبه با Anand Sanghvi :

روی پول تمرکز نکنید

در زندگی من دو دوره زمانی وجود داشت که تمرکز من بطور کامل روی پول بود. این دو دوره بشدت باهم در ارتباط بود. بررسی مستمر سود و ضرر و قصد من برای بیرون کشیدن مقداری سود ثابت از بازار بود که به من ضربه بزرگی وارد کرد.

یکی از این دوره ها زمانی بود که من قصد داشتم بدهی‌هایم را از طریق درآمدم از بازار پرداخت کنم و تصمیم گرفتم درآمدی ثابت در هر ماه را داشته باشم اما متاسفانه بازار هیچ توجهی به این موارد نداشت. تمرکز من روی مشکلات مالی باعث شد که من تصمیمات اشتباهی را در بازار بگیرم و متعاقبا شرایط من را بدتر کرد.

مورد دیگر زمانی بود که من پول قابل توجهی را در مدت کمی از بازار کسب کردم. چیزی حدود 2 میلیون دلار در یک سال، که تمایل من را برای داد و ستدهای اینگونه جهت مرتبه دوم و سوم افزایش داد. و باعث تلاش بیشتر و اشتیاق برای سود بیشتر در من شد و این مورد ناشی از طمع بود که معمولا یک موقعیت معاملاتی را جهت سود بیشتر برای مدت زیادی نگه می‌داشتم به این دلیل که فکر می کردم سود دریافتی‌ام کافی نیست و باید بیشتر درآمد داشته باشم ولی دوباره بازار به تصمیماتی که من دنبال می‌کردم بی توجه بود.

در انتها باید گفت تحت تاثیر پول قرار گرفتن چیزی است که انسان را از پای در می‌آورد. نکته‌ای که باید در معاملات خود به آن دقت کنید تصمیمات درست است. سپس پول بدست خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری ویندزور